UDON utilitza cookies per millorar la teva experiència a la nostra web, per mostrar-te els productes que et puguin interessar i per guardar la teva cistella. També pots obtenir més informació llegint la nostra política de privacitat. Accepto

Faqs

Delivery

Per a qualsevol incidència amb la teva comanda, preguntes o suggerències, pots contactar amb Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Una vegada que hagis formalitzat el pagament, lamentem informar-te que no es podrà modificar ni anul·lar la comanda. Si això succeix, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Requerim que indiquis un número de telèfon per a que, en cas de que hi hagués qualsevol incidència amb la teva comanda Delivery durant la preparació o enviament, poguem contactar amb tu el més aviat possible.

En primer lloc, et recomanem que verifiquis si no has rebut cap correu electrònic a la teva safata principal i, també, que revisis la teva bústia de correu electrònic no desitjat o spam. En ocasions, aquest tipus de missatges poden ser detectats com a correu no desitjat.

En segon lloc, pots accedir a la teva sessió d'usuari de la nostra pàgina web i verificar l'estat de la teva comanda.

 

En cas de que la teva comanda no aparegui en la teva sessió i no hagis rebut cap confirmació via correu electrònic, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

El primer que et recomanem és que revisis si t'ha arribat la confirmació de la teva comanda Delivery i si ho has rebut correctament, el següent pas serà revisar si l'adreça que apareix és la correcta. Si la teva comanda s'ha registrat correctament i l'adreça coincideix, tingues en compte que el temps d'enviament pot variar degut a les condicions climatològiques o de trànsit.

 

Si no apareix la comanda a la teva compte o no és correcte l'adreça d'entrega, si us plau posa't en contacte amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Take away

Per a qualsevol incidència amb la teva comanda, preguntes o suggerències, pots contactar amb Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

No, no hi ha un import mínim per a realitzar una comanda Take Away.

Efectivament, ja pots gaudir del nostre servei Take Away a tots els nostres restaurants UDON *. Només has de triar el teu UDON més proper.

Actualment tenim actiu el servei Take Away a UDON Arenas, UDON Born, UDON Eixample, UDON Glòries, UDON Diagonal Mar, UDON Sabadell, UDON Travessera, UDON Maremagnum, UDON Maquinista i UDON Gran Via 2.

 

Via web / APP 

En primer lloc, et recomanem que verifiquis si no has rebut cap correu electrònic a la teva safata principal, i també, que revisis la teva bústia de correu electrònic no desitjat o spam. En ocasions, aquest tipus de missatges poden ser detectats com correu no desitjat. 

En segon lloc, pots accedir a la teva sessió d'usuari de la nostra pàgina web i verificar l'estat de la teva comanda.

 

En cas de que la teva comanda no aparegui en la teva sessió i no hagis rebut cap confirmació via correu electrònic, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client per telèfon al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Una vegada que s'hagi formalitzat el pagament no es podrà modificar ni anul·lar. Si això succeix, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client per telèfon al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

UDON

Els noodles són el menjar ràpid saludable perfecte per a gaudir d'una dieta equilibrada, sana i nutritiva. Son una font d'hidrats de carboni que el cos digereix amb facilitat per a proporcionar energia. Durant segles la població japonesa ha gaudit d'una salut excel·lent basant la seva alimentació en els fideus orientals.

 

A UDON creiem que adoptant dels hàbits dietètics orientals seran beneficiosos per a la nostra salut. Els noodles són un element indispensable d'aquesta dieta i formen part de la nostra alimentació bàsica.

Malauradament, encara que a UDON tinguem productes aptes per a celíacs, no podem garantir que no existeixin traces, ja que manipulem tots els productes al mateix espai de cuina. Estem treballant per a poder oferir un producte sense traces de gluten, apte per a celíacs, i esperem poder comunicar-ho en breu.

Tots els productes UDON estan subjectes a estrictes normes de qualitat i traçabilitat, desde el seu origen fins que se serveixen als nostres restaurants.

 

Igualment i de forma periòdica, tots els nostres locals passen auditories internes i externes.

Per a qualsevol incidència amb la teva comanda, preguntes o suggerències, pots contactar amb Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h. 

Si vols registrar-te, accedeix al següent enllaç i completa els diferents camps del formulari.

Si has oblidat la teva contrasenya o no la reconeix el sistema accedeix al següent enllaç i completa els diferents camps del formulari.

Tens algun dubte?
open popup
No has seleccionat cap fitxer

El producte s'ha afegit correctament a la cistella

Finalitzar comanda

S'ha detectat un error en afegir el producte a la cistella.

S'ha produït un error